OFERTA - PRZYWÓDZTWOTrudne rozmowy z pracownikami

Czas trwania: 2 dni (łącznie 16h)

O szkoleniu:

Szkolenie poświęcone jest zagadnieniu prowadzenia rozmów z wymagającymi pracownikami. Szczególną uwagę podczas zajęć kładziemy na radzenie sobie z emocjami i wypracowanie technik prowadzenia rozmów, tak by wyposażyć uczestników w konkretne narzędzia i umiejętności ułatwiające im działanie.

W trakcie zajęć uczestnicy będą angażowani w różnorodne działania pozwalające na przyswojenie niezbędnej wiedzy z danego tematu i budowanie osobistego doświadczenia w obszarze umiejętności. Podczas szkolenia będą wykorzystywane różnorodne metody pracy: dyskusja grupowa, praca w grupach – z omówieniem wniosków na forum, praca indywidualna, praca na case’ach i przykładach z życia, scenki.

Profil Uczestnika:

Szkolenie dedykowane jest do menedżerów wszystkich szczebli zarządzania, którzy chcą poczuć się pewniej w rozmowach z pracownikami i przetrenować swoje umiejętności w tym zakresie.

Cele Szkolenia:

  • Zdefiniowanie na czym polegają trudności w rozmowach z pracownikami
  • Określenie kiedy mówimy o trudnych pracownikach
  • Znalezienie metod radzenia sobie w trakcie rozmów z pracownikami
  • Przetrenowanie różnych scenariuszy reagowania w czasie rozmów z trudnymi pracownikami

Korzyści dla Uczestników

  • Lepsze zrozumienie skąd się biorą trudności w rozmowie z niektórymi typami pracowników
  • Lepsze zarządzanie własnymi emocjami i radzenie sobie z emocjami innych
  • Łatwiejsze przechodzenie przez rozmowy z wymagającymi pracownikami
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

SKRÓCONY PROGRAM SZKOLENIATematy, które poruszamy

1. Odważne rozmowy – wprowadzenie:

  • Kiedy potrzebujemy odwagi do rozmowy
  • Czy rozmowy odważne zawsze są rozmowami trudnymi?
  • Co buduje moją siłę w rozmowie i jak ją mogę wykorzystać?
  • Moje słabości w rozmowach z innymi – diagnoza obszarów do rozwoju

2. Trudni rozmówcy:

  • Typy trudnych rozmówców
  • Mechanizm współtworzenia trudności w rozmowie
  • Rola nastawienia i empatii dla powodzenia prowadzonych rozmów
  • Samospełniająca się przepowiednia – klucz do zmiany perspektywy postrzegania rozmówcy

3. Komunikacja w odważnych rozmowach:

  • Jak empatycznie wyrażać swoje uczucia i potrzeby?
  • Empatyczne słuchanie w rozmowie
  • Style komunikacji jako baza do zrozumienia różnic między ludźmi
  • Analiza transakcyjna i jej rola w budowaniu komunikatów podczas rozmowy

4. Budowanie strategii rozmowy:

  • Przygotowanie na poziomie psychologicznym
  • Przygotowanie na poziomie merytorycznym
  • Budowanie argumentacji
  • Techniki wpływu społecznego do zastosowania w odważnych rozmowach

5. Radzenie sobie z napięciem i stresem podczas odważnych rozmów:

  • Mechanizm powstawania stresu
  • Proste, szybkie sposoby rozładowania stresu
  • Jak zachować spokój podczas rozmowy?
  • Co jest siłą w odważnej rozmowie?

6. Podsumowanie szkolenia w formie praktycznych wniosków.

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

    Szkolenia & CoachingKey Training
    Tylko od Ciebie zależy w jaki sposób podejmiesz pierwszy kontakt - zrób tak, jak lubisz najbardziej!
    Tu jesteśmyGdzie nas znajdziesz?
    https://keytraining.pl/wp-content/uploads/2021/08/warszawa-map.png
    ul. Winnicka 5 lok. 7, 02-095 Warszawa
    NIP: 762 145 58 35
    REGON: 145218229
    Nasze social-mediaZaobserwuj nas
    Kliknij na ikonkę poniżej i sprawdź nasze profile w social-media.
    Opinie o nas
    Szkolenia & CoachingKey Training
    Podejmij pierwszy krok w sposób, który lubisz najbardziej!
    ul. Winnicka 5 lok. 7, 02-095 Warszawa
    Social MediaZaobserwuj nas
    Wejdź w poniższe ikonki i sprawdź nasze profile w social-media.