O szkoleniu:
Szkolenie poświęcone jest zagadnieniu prowadzenia rozmów z wymagającymi pracownikami. Szczególną uwagę podczas zajęć kładziemy na radzenie sobie z emocjami i wypracowanie technik prowadzenia rozmów, tak by wyposażyć uczestników w konkretne narzędzia i umiejętności ułatwiające im działanie.
W trakcie zajęć uczestnicy będą angażowani w różnorodne działania pozwalające na przyswojenie niezbędnej wiedzy z danego tematu i budowanie osobistego doświadczenia w obszarze umiejętności. Podczas szkolenia będą wykorzystywane różnorodne metody pracy: dyskusja grupowa, praca w grupach – z omówieniem wniosków na forum, praca indywidualna, praca na case’ach i przykładach z życia, scenki.
Profil Uczestnika:
Szkolenie dedykowane jest do menedżerów wszystkich szczebli zarządzania, którzy chcą poczuć się pewniej w rozmowach z pracownikami i przetrenować swoje umiejętności w tym zakresie.
Cele Szkolenia:
Korzyści dla Uczestników
1. Odważne rozmowy – wprowadzenie:
2. Trudni rozmówcy:
3. Komunikacja w odważnych rozmowach:
4. Budowanie strategii rozmowy:
5. Radzenie sobie z napięciem i stresem podczas odważnych rozmów:
6. Podsumowanie szkolenia w formie praktycznych wniosków.