OFERTA SZKOLENIAKomunikacja i asertywność

Czas trwania: 2 dni (łącznie 16h)

O szkoleniu:

Wszyscy wiemy, jak mówić. Dlaczego więc tak często dochodzi do nieporozumień, zniekształceń komunikacyjnych, czy konfliktów? Nadawca, wie, co chce przekazać odbiorcy, ale czy odbiorca rzeczywiście rozumie intencję nadawcy?

Profil Uczestnika:

Szkolenie dedykowane jest dla osób, które chcą pracować nad poprawą komunikacji i asertywności w biznesie i na polu osobistym. To program, który przynosi korzyści dla menedżerów jak również dla specjalistów.

Cele Szkolenia:

  • Nabycie wiedzy i umiejętności wykorzystywania strategii komunikowania się w organizacji i biznesie
  • Poznanie technik asertywnych i strategii stosowania w praktyce
  • Wdrożenie strategii udzielania informacji zwrotnych w organizacji
  • Poznanie typologii komunikowania się z innymi

Korzyści:

  • Zwiększenie własnej efektywności komunikowania się z innymi
  • Poznanie własnych ograniczeń komunikacyjnych i silnych stron
  • Trenowanie stosowania technik asertywnych w praktycznych ćwiczeniach
  • Podniesienie własne pewności siebie i umiejętności stawiania granic w życiu zawodowym
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

SKRÓCONY PROGRAM SZKOLENIATematy, które poruszamy

  1. Struktury przepływu informacji w organizacji
  2. Efektywna komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Kwadrat komunikacyjny wg. Von Thuna
  • Komunikaty typu TY i JA
  • Emocje w procesie komunikacji
  • Aktywne słuchanie w praktyce

3. Poszukiwanie i dawanie informacji – koncepcja Joharii

4. Informacja zwrotna w relacjach interpersonalnych i zawodowych

  • Model FUKO w praktyce
  • Jak udzielać informacji zwrotnych i nie psuć relacji?
  • Emocje w procesie komunikowania się z innymi

5. Bariery w procesie komunikowania się z innymi

6. Mój styl komunikowania się z innymi (wg Jung)

  • Analiza własnego stylu komunikacyjnego – autodiagnoza
  • Omówieni typologii Junga – kim jestem ?
  • Zastosowanie stylu komunikacyjnego w rozmowach
  • Rozpoznawanie i dopasowanie stylu komunikacji z współpracownikami

7. Asertywność w biznesie

  • Co to jest asertywność
  • Zastosowanie technik asertywnych w kontaktach z innymi

8. Zakończenie szkolenia, zadania rozwojowe – nad czym pracować po szkoleniu?

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

    Szkolenia & CoachingKey Training
    Tylko od Ciebie zależy w jaki sposób podejmiesz pierwszy kontakt - zrób tak, jak lubisz najbardziej!
    Tu jesteśmyGdzie nas znajdziesz?
    https://keytraining.pl/wp-content/uploads/2021/08/warszawa-map.png
    ul. Winnicka 5 lok. 7, 02-095 Warszawa
    NIP: 762 145 58 35
    REGON: 145218229
    Nasze social-mediaZaobserwuj nas
    Kliknij na ikonkę poniżej i sprawdź nasze profile w social-media.
    Opinie o nas
    Szkolenia & CoachingKey Training
    Podejmij pierwszy krok w sposób, który lubisz najbardziej!
    ul. Winnicka 5 lok. 7, 02-095 Warszawa
    Social MediaZaobserwuj nas
    Wejdź w poniższe ikonki i sprawdź nasze profile w social-media.