Mistrzowska RobotaWarszawa - Wkrótce podamy termin
Poznań - Wkrótce podamy termin

PLN379
netto
  • 8h szkoleniowych
  • Klimatyzowana sala konferencyjna z Wi-Fi
  • Materiały szkoleniowe, Certyfikat ukończenia szkolenia
  • 2-daniowy lunch z pakietem napoi
  • Bogata oferta kawowa przez cały czas trwania szkolenia
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image
Program Rozwojowy realizowany w formie stacjonarnej

Mistrzowska Robota

I etap szkolenia dotyczy komunikacji

Komunikacja jest tym kanałem funkcjonowania organizacji, który determinuje wszystkie jej procesy. Zaniedbania w tym obszarze zawsze skutkują spadkiem efektywności zespołu oraz wyników firmy. Wnioski trenerskie po zrealizowanych przez nas projektach szkoleniowych w prostej linii mówią o potrzebie podniesienia tej kompetencji w grupie zawodowej osób zarządzających zespołem tj. Kierownik Działu, Kierownik Wydziału, Kierownik Kontraktu, Kierownik Budowy, oraz menedżerów na wszystkich szczeblach zarządzania firmą.

II etap szkolenia dotyczy organizacji pracy

Organizacja pracy, to rzecz która, co do zasady wydaje się prosta. Natomiast, gdy przyjrzymy się w jaki sposób przełożeni delegują zadania, to okazuje się, że efekty delegowania różnią się od oczekiwanych. Jeszcze więcej błędów popełniają̨ menedżerowie w obszarze delegowania uprawnień, czyli de facto dzielenia się władzą. Delegowanie zadań i uprawnień w prostej linii bezpośrednio łączy się z podejmowaniem decyzji. Warsztatowo zaopiekujemy się 3 kompetencjami wskazując zarazem najczęściej popełniane błędy jak i dobre praktyki. Pokażemy jak te 3 obszary pracy menadżerskiej wzajemnie na siebie oddziaływają.

Mistrzowska Robota - Część IEfektywna Komunikacja Managera z Zespołem.
8 obowiązkowych filarów

I. Filar Składowe skutecznej komunikacji w organizacji.

II. Filar Komunikacja pionowa. Prawdziwy obraz komunikacji w większości polskich przedsiębiorstw: realia, uwarunkowania, konsekwencje, zagrożenia, niepotrzebne straty/koszty + dobre praktyki sprawdzone na poziomie operacyjnym.

III. Filar Komunikacja pozioma w organizacji. Błędy oraz straty/koszty na poziomie operacyjnym + dobre praktyki sprawdzone na poziomie operacyjnym.

IV. Filar Efektywne informowanie pracowników wg. zasady “właściwe adresowanie i dostarczanie na czas informacji do pracowników w kontrze do permanentnego ich poszukiwania przez ludzi”.

V. Filar Skuteczna komunikacja 1:1 w relacji Menedżer – Pracownik. Błędy i negatywne konsekwencje + dobre i sprawdzone praktyki na poziomie operacyjnym.

VI. Filar Zebrania z zespołem – kluczem do efektywności i sukcesu menadżera i zespołu.

VII. Filar Bariery i błędy komunikacyjne, generujące najwięcej konsekwencji negatywnych (spory, konflikty, zagrożenia) + dobre praktyki sprawdzone na poziomie operacyjnym.

VIII. Filar Otwarta i transparentna komunikacja budująca motywację, zaangażowanie – przykłady praktyków biznesu.

Praktyczne wnioski Uczestników w obszarze komunikacji menadżera z zespołem.

Mistrzowska Robota - Część IIOrganizacja pracy, wyznaczanie, delegowanie i egzekwowanie zadań.

1. Cele wg formuły SMART – zwolennicy kontra przeciwnicy. Unikalna struktura akronimu SMART. Teza: zadanie/praca nieposiadające dobrze postawionego celu = działanie bezcelowe.

2. Zasady skutecznego delegowania zadań: co? kiedy? komu? jak? + wskazówki praktyków biznesu.

3. Delegowanie wybranych uprawnień tj. opiniowanie, współdecydowanie, decydowanie – zebrane z rynku wnioski menadżerów operacyjnych niższego szczebla. Lista dobrych praktyk w tym obszarze.

4. Zjawisko „empowermentu”, czyli mądrego, świadomego dzielenia się władzą w polskich firmach. Wskazówki praktyków biznesu – menedżerów na poziomach operacyjnych.

5. “Stringi decyzyjne” – “uroda” większości polskich przedsiębiorstw.
• Kiedy powstają ?
• Kto za nimi stoi ?
• Kosztowne konsekwencje.
• Jak skutecznie unikną tego niebezpiecznego zjawiska?

6. Kwadrat skuteczności menadżerskiej: delegowanie uprawnień + decyzyjność + odpowiedzialność + motywacja/zaangażowanie. Znaczenie każdego z obszarów + korzyści jakich dostarcza ich komplet dla skutecznego zarządzania ludźmi.

Praktyczne wnioski uczestników w obszarze delegowania zadań/ uprawnień i podejmowania decyzji.

CO OTRZYMASZ?

Zalety Ukończenia
Szkolenia

Bezcenna wiedza
Mówią, że wiedza jest bezcenna - pomożemy nie tylko w zdobyciu przez Ciebie wiedzy w tematyce przywództwa, ale sprawimy, byś ją lepiej wykorzystał.
Dedykowane Materiały
W trakcie szkolenia otrzymasz interesujące materiały związane bezpośrednio z tematyką programu szkoleniowego Mistrzowska Robota.
Porady Eksperta
W trakcie przerwy kawowej lub lunchu nie obawiaj się zadawać pytań - ekspert - Krzysztof Kudeń -chętnie dzieli się wiedzą.
Terminy szkoleń

Warszawa (Wkrótce podamy termin)
Poznań (Wkrótce podamy termin)

Szkolenia realizowane będą w godz. 09:00-17:00.
Maks. liczba osób: 15

Prowadzący: Krzysztof Kudeń

25- letni doświadczenie w roli praktyka biznesu, doradcy, menedżera, coacha
i trenera. Ekspert, który potrafi trafnie diagnozować i zrozumieć problemy zespołów i organizacji oraz tworzyć skuteczne biznesowe rozwiązania. Uważa, że kluczem do sukcesu firmy jest praca oparta na szerokiej, kompleksowej ocenie organizacji w 3 obszarach: procesów, projektów i kompetencji.

Nie czekaj, zapisz się już dziś. Liczba miejsc ograniczona.

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

    Szkolenia & CoachingKey Training
    Tylko od Ciebie zależy w jaki sposób podejmiesz pierwszy kontakt - zrób tak, jak lubisz najbardziej!
    Tu jesteśmyGdzie nas znajdziesz?
    https://keytraining.pl/wp-content/uploads/2021/08/warszawa-map.png
    ul. Winnicka 5 lok. 7, 02-095 Warszawa
    NIP: 762 145 58 35
    REGON: 145218229
    Nasze social-mediaZaobserwuj nas
    Kliknij na ikonkę poniżej i sprawdź nasze profile w social-media.
    Opinie o nas
    Szkolenia & CoachingKey Training
    Podejmij pierwszy krok w sposób, który lubisz najbardziej!
    ul. Winnicka 5 lok. 7, 02-095 Warszawa
    Social MediaZaobserwuj nas
    Wejdź w poniższe ikonki i sprawdź nasze profile w social-media.