PRAKTYK BIZNESU, TRENER ZARZĄDZANIADr Sylwester Pietrzyk

Praktyk biznesu, trener zarządzania Międzynarodowy Certyfikat Trenera Zarządzania, konsultant HR, Adiunkt w Katedrze Zarządzania SAN, aktywnie działający Członek Stowarzyszenia Trenerów i Konsultantów MATRIK w module Ewaluacja Szkoleń, współpracuje z TACK International UK jako akredytowany trener.

Dr. Sylwester Pietrzyk prowadził zajęcia na studiach podyplomowych i MBA w Akademii Prof. A. K. Koźmińskiego. Był prelegentem na licznych Konferencjach HR. Współpracował z oficyną Ekonomiczną, wydawnictwem BECK w zakresie recenzowania wydawnictw z zakresu zarządzania i szkoleń. Posiada doświadczenie w zarządzaniu jednostkami biznesowymi (sektor finansowy – spółka brytyjska notowana na giełdzie w Londynie) jako kierownik projektu, kierownik zespołu sprzedażowego, trener wewnętrzny, dyrektor zarządzający) oraz w Ministerstwie Finansów jako specjalista.

Autor publikacji:

  • System oceny pracowniczej
  • Planowanie ścieżek kariery
  • Zwolnienia w firmie – wskazówki i bezpieczne rozwiązania
  • Dać szanse na poprawę artykuł na temat kar pracowniczych i procedur ich nakładania
  • Co nas nie zabije to nas wzmocni
  • Zarządzanie czasem i organizacja,
  • Informacja zwrotna jako kluczowa kompetencja menadżerska
  • Feedback pomaga zarządzać
  • Cele precyzuj – wyznaczanie pracownikowi celów do zrealizowania
  • Tworzenie i wdrażanie modeli kompetencyjnych
  • Szkolenia kaskadowe-remedium na brak pieniędzy
  • Ewaluacja w praktyce – ocena efektywności szkoleń
  • Ankieta prawdę ci powie-zasady wykorzystania ankiet oceniających szkolenia
  • Skracaj dystans, zyskasz zaufanie. Wyzwania kierowników w pozafinansowym motywowaniu
  • Informacja zwrotna
  • Co nas nie zabije to nas wzmocni, jak wprowadzać zmiany
  • Szkolenia ewaluacja czy walidacja
  • Vademecum trenera II – tożsamość zawodu trenera zarządzania
  • Szkolenie osób dojrzałych
  • Szkoła czy kursy dla trenerów czyli jak zostać szkoleniowcem
  • Zarządzanie działem księgowym praktyczne rozwiązania
  • Szkolenie dobre ale czy efektywne
  • Sampling trenerski jako metoda wyboru dostawcy usług szkoleniowych
  • Badanie i analiza potrzeb szkoleniowych
  • Zarządzam po raz pierwszy
  • Szkolenie kadry technicznej z tematyki trenerskiej
  • Transfer (nie)specyficzny
  • W sidłach smartfona gdy pracownik nadużywa telefonu do celów prywatnych dyscyplinowanie
  • Turkusowe organizacje
  • Oddychać nie oddychać
  • Gdy zespół nie działa-model Leoncioniego
  • Faworyzowanie pracowników
  • Coaching versus mentoring w onboardingu handlowców
  • Pracownik mobberem
  • Wdrażanie programu mentoringowego w organizacji
  • System motywacyjny jako narzędzie zmniejszające rotację pracowników call center
  • Zwinne zarządzanie zespołem 3.0
  • Rozmowa dyscyplinująca, jak ja przeprowadzić by przyniosła rezultat”
  • Łamiąc stereotypy czyli jak motywować call center
  • Jak dobrze współbrzmieć z audytorium prezentacje
  • Jak pokonać stres
  • Efektywne zarządzanie sobą w czasie
  • Na łączach webinarium jako efektywne narzędzie szkoleń i komunikacji
  • Diabeł tkwi w szczegółach Benefit
  • Zwinne zarządzanie zespołem
  • Zewnętrzny diagnosta: jak pracować z konsultantem zarządzania
  • Współpraca pomiędzy kierownikiem działu produkcji a HR
  • Umysł żółwia czy zająca? W jaki sposób menadżer powinien wspierać rozwój swoich pracowników
  • Nie ma wartości bez wartości
  • Zarządzanie sukcesją w firmach rodzinnych
  • Aplikacje mobilne a transfer wiedzy
  • Po co nam wewnętrzny dział szkoleń 1
  • Po co nam wewnętrzny dział szkoleń 2
  • Potencjał w średnim wieku, czy pracownicy w średnim wieku mogą być innowacyjni?
  • Gdy zewnętrzna rekrutacja jest wyzwaniem
  • Jak poprzez informacje zwrotna budować zaangażowanie w zespole?
  • Kiedy silna rywalizacja niszczy zespół?
  • Ludzie przychodzą do firm a odchodzą od kierowników
  • Więcej niż wykładowca: mentoring na uczelniach wyższych jako metoda zdobycia przewagi konkurencyjnej
  • Wyjazd Incentive nowy benefit
  • Zarządzanie różnorodnością
  • Zarządzanie ryzykiem w projekcie HR
  • Różni ale nie równi, zarządzanie różnorodnością w Saint Gobain
  • Jak rozwijać kompetencje doświadczonych handlowców?
  • Prezentacja sprzedażowa przed grupą wymagających klientów
  • Po co handlowcowi myślenie strategiczne?
  • Zarządzanie pracownikami starszymi od siebie
  • Pracownik urażony przez szefa czyli komunikacja po kwadracie
  • Szef jak Sokrates
  • Gry na szkoleniach 1
  • Gry na szkoleniach 2
  • Z wyzwaniem dla Menadżera
  • Feedforward czas na pozytywny feedback
  • Po co menadżerowi facylitacja
  • Kultura organizacji sztywny gorset czy egzoszkielet?
  • Zarządzanie zespołami rozproszonymi
  • Zarządzanie talentami
  • Mentoring jakie bariery?
  • O sposobach prowadzenia zebrań
  • Myślenie pytaniami w sytuacji wyzwań
  • Efektywna rozmowa konsultingowa z wykorzystaniem metody SPIN
  • Quo vadis szkoleniowcu?
https://keytraining.pl/wp-content/uploads/2021/09/sylwester-pietrzyk.jpg

Praktyk biznesu, Trener zarządzania, WykładowcaDr Sylwester Pietrzyk

Specjalizuje się w następujących obszarach:
• Skuteczne negocjacje sprzedażowe
• Prezentacja sprzedażowa przed grupą wymagających Klientów
• Jak rozwijać kompetencje doświadczonych handlowców
• Kiedy silna rywalizacja niszczy zespół
• Zarządzanie zespołami
• Szkolenia z zakresu Train the Trainer
• Prowadzenie prezentacji i wystąpień publicznych

W POGONI ZA WIEDZĄEkspert biznesu

„Tajemnica osiągania sukcesów polega na działaniu”
  • Prowadzi szkolenia
  • Przebyte Szkolenia
  • Specjalizacja i styl pracy

• Negocjacje sprzedażowe
• Zarządzanie zespołami rozproszonymi
• Skuteczne kierowanie zespołem
• Ocena pracownika i komunikacja
• Informacja zwrotna jako kluczowa kompetencja menedżerska
• Ewaluacja w praktyce – ocena efektywności szkoleń
• Zwolnienia w pracy wskazówki i bezpieczne rozwiązania
• Zarządzanie pracownikami starszymi od siebie
• Pracownik urażony przez szefa czyli komunikacja po kwadracie
• Feedforward czas na pozytywny feedback
• Po co menadżerowi facylitacja
• Y i Z wyzwaniem dla Menadżera
• Zarządzanie talentami
• Wdrażanie programu mentoringowego w organizacji
• Coaching versus mentoring w onboardingu handlowców

• Uczestniczył w szkoleń trenerskich w prowadzonych przez CTI w Londynie i In Dialogue w Kopenhadze
• Posiada uprawnienia Asesora i Doradcy w procesach certyfikacji trenerów
• Międzynarodowy Certyfikat Trenera Zarządzania
• Od 1999 roku jest aktywnie działającym Członkiem Stowarzyszenia Trenerów i Konsultantów MATRIK

Specjalizacja:

• Skuteczne negocjacje sprzedażowe
• Prezentacja sprzedażowa przed grupą wymagających Klientów
• Jak rozwijać kompetencje doświadczonych handlowców
• Kiedy silna rywalizacja niszczy zespół
• Zarządzanie zespołami
• Szkolenia z zakresu Train the Trainer
• Prowadzenie prezentacji i wystąpień publicznych

Styl pracy:

Uczestnicy szkoleń mówią, że prowadzi zajęcia dynamicznie, w fantastycznej atmosferze i z dużą liczbą interesujących przykładów. Przeprowadził ponad 2200 dni treningów i warsztatów, z których otrzymuje bardzo wysokie oceny.

Szkolenia & CoachingKey Training
Tylko od Ciebie zależy w jaki sposób podejmiesz pierwszy kontakt - zrób tak, jak lubisz najbardziej!
Tu jesteśmyGdzie nas znajdziesz?
https://keytraining.pl/wp-content/uploads/2021/08/warszawa-map.png
ul. Winnicka 5 lok. 7, 02-095 Warszawa
NIP: 762 145 58 35
REGON: 145218229
Nasze social-mediaZaobserwuj nas
Kliknij na ikonkę poniżej i sprawdź nasze profile w social-media.
Opinie o nas
Szkolenia & CoachingKey Training
Podejmij pierwszy krok w sposób, który lubisz najbardziej!
ul. Winnicka 5 lok. 7, 02-095 Warszawa
Social MediaZaobserwuj nas
Wejdź w poniższe ikonki i sprawdź nasze profile w social-media.