OFERTA - PRZYWÓDZTWOManager w roli Coacha

Czas trwania: 2 dni (8h dziennie)

O szkoleniu:

Coaching to coraz bardziej popularne narzędzie stymulowania rozwoju pracowników stosowane w organizacjach. Umożliwia on aktywny, ukierunkowany rozwój pracowników, a w efekcie poprawę funkcjonowania i lepsze wyniki dla poszczególnych działów, a rezultacie dla firmy jako całości.

Okazuje się, że dzięki relacyjnemu systemowi pracy w duchu coachingu przedsiębiorstwa poprawiają wskaźniki finansowe i pozycję konkurencyjną na rynku. Uzyskanie takich efektów jest możliwe jedynie przy głębokim zaangażowaniu kadry menedżerskiej, rozumiejącej założenia i warunki prowadzenia coachingu w procesie zarządzania oraz rozwoju podwładnych.

Profil Uczestnika:

Szkolenie to jest skierowane do wszystkich osób na stanowiskach menedżerskich, którym podlega mniejszy lub większy zespół. Mogą to być liderzy zarówno z dużym doświadczeniem, jak i osoby zaczynające swoja karierę na stanowisku kierowniczym. Przez kompleksowość oferowanych narzędzi proponowane szkolenie pozwala rozwinąć szereg kompetencji niezbędnych dla prawdziwego lidera zespołu.

Cele Szkolenia:

  • Nabywanie umiejętności umożliwiających optymalne wykorzystanie potencjału pracowników
  • Zdobywanie wiedzy dotyczącej efektywnego określania obszarów do rozwoju na danym stanowisku pracy i w przypadku konkretnego pracownika.
  • Nabywanie umiejętności prowadzenia rozmowy coachingowej z pracownikami/pracownikami w różnych kontekstach zawodowych.
  • Nabycie umiejętności przekazywania informacji zwrotnej w sposób coachingowy.
  • Nabycie umiejętności przekazywania informacji zwrotnej w sposób coachingowy.
  • Zdobycie wiedzy dotyczącej psychologicznych aspektów w coachowaniu podległej kadry.
  • Nabycie umiejętności motywowania pracowników poprzez świadome działania menedżera-coacha.
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

SKRÓCONY PROGRAM SZKOLENIATematy, które poruszamy

  1. Menedżer jako coach – co to oznacza w praktyce.
  2. Narzędzia budowanie pozytywnych relacji z podwładnym jako podstawa oddziaływań coachingowych.
  3. Zrozumienie psychologii i indywidualności pracownika – nie każdy jest taki sam – jak różnicować narzędzia oddziaływania i współpracy z konkretną osobą.
  4. Struktura działań coachingowych menedżera w skali makro i mikro – praktyka rozwijania podległej kadry w trakcie działań i rozmów (techniki, strategie, procedury).
  5. Zmiana funkcjonowania motywacyjnego i zadaniowego swoich pracowników pod wpływem coachingowych oddziaływań menedżera – coachingowe narzędzia rozwoju.
  6. Zbudowania w sobie postawy właściwej dla coacha-menedżera.
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

    Szkolenia & CoachingKey Training
    Tylko od Ciebie zależy w jaki sposób podejmiesz pierwszy kontakt - zrób tak, jak lubisz najbardziej!
    Tu jesteśmyGdzie nas znajdziesz?
    https://keytraining.pl/wp-content/uploads/2021/08/warszawa-map.png
    ul. Winnicka 5 lok. 7, 02-095 Warszawa
    NIP: 762 145 58 35
    REGON: 145218229
    Nasze social-mediaZaobserwuj nas
    Kliknij na ikonkę poniżej i sprawdź nasze profile w social-media.
    Opinie o nas
    Szkolenia & CoachingKey Training
    Podejmij pierwszy krok w sposób, który lubisz najbardziej!
    ul. Winnicka 5 lok. 7, 02-095 Warszawa
    Social MediaZaobserwuj nas
    Wejdź w poniższe ikonki i sprawdź nasze profile w social-media.