O szkoleniu:
To projekt szkoleniowy składający się z III modułów. Szkolenie ma charakter praktyczny i interaktywny. Oznacza to, że uczestnicy poznają techniki, strategie i sposób w oparciu o omówienie i prezentację trenera. Wciela się on także w stronę klienta, dzięki czemu mogą oni w jeszcze intensywniejszy sposób doskonalić swoje umiejętności. Następnie trenują pokazane sposoby działania w trakcie symulacji sprzedażowych bazujących na rzeczywistych przykładach z codziennej praktyki zawodowej.
Dodatkowym narzędziem, które wspomaga proces nauki jest ich analiza pod kątem zachowań i działań danej osoby oraz użytych technik podczas kontaktów z klientem/klientami. W ten sposób uczestnicy otrzymują także dodatkowe korygujące informacje zwrotne dotyczące ich sposobu sprzedawania ze strony trenera.
Profil Uczestnika:
Szkolenie to jest skierowane do wszystkich osób, którzy w praktyce zawodowej biorą udział w procesie sprzedaży bezpośredniej lub telefonicznej.
Są to między innymi: handlowcy, specjaliści ds. sprzedaży, area sales menedżerowie, przedstawiciele działów technicznych zajmujący się sprzedażą, key accounci, pracownicy działów obsługi klienta biorący udział w większym lub mniejszym stopniu w sprzedaży itp.
Każdorazowo zawartość szkolenia budowana jest ściśle pod kątem konkretnych potrzeb uczestników i specyfiki ich kontaktów z grupami bądź osobami, na które mają oddziaływać w procesie sprzedażowym.
Do rozpoczęcia szkolenia z poziomów II lub III niezbędne jest ukończenie modułów wcześniejszych.
Cele Szkolenia (I moduł):
Cele Szkolenia (II moduł)
Cele Szkolenia (III moduł)
Tematy, które poruszamy:
Korzyści:
Korzyści (III moduł) – Poligon Sprzedażowy
Poligon sprzedażowy przenosi każdego uczestnika zajęć na całkowicie nowy i lepszy poziom funkcjonowania w trakcie kontaktów sprzedażowych: