OFERTA - SPRZEDAŻTrening Sprzedaży

Czas trwania: 3 moduły x 2 dni (po 8h dziennie)

O szkoleniu:

To projekt szkoleniowy składający się z III modułów. Szkolenie ma charakter praktyczny i interaktywny. Oznacza to, że uczestnicy poznają techniki, strategie i sposób w oparciu o omówienie i prezentację trenera. Wciela się on także w stronę klienta, dzięki czemu mogą oni w jeszcze intensywniejszy sposób doskonalić swoje umiejętności. Następnie trenują pokazane sposoby działania w trakcie symulacji sprzedażowych bazujących na rzeczywistych przykładach z codziennej praktyki zawodowej.

Dodatkowym narzędziem, które wspomaga proces nauki jest ich analiza pod kątem zachowań i działań danej osoby oraz użytych technik podczas kontaktów z klientem/klientami. W ten sposób uczestnicy otrzymują także dodatkowe korygujące informacje zwrotne dotyczące ich sposobu sprzedawania ze strony trenera.

Profil Uczestnika:

Szkolenie to jest skierowane do wszystkich osób, którzy w praktyce zawodowej biorą udział w procesie sprzedaży bezpośredniej lub telefonicznej.

Są to między innymi: handlowcy, specjaliści ds. sprzedaży, area sales menedżerowie, przedstawiciele działów technicznych zajmujący się sprzedażą, key accounci, pracownicy działów obsługi klienta biorący udział w większym lub mniejszym stopniu w sprzedaży itp.

Każdorazowo zawartość szkolenia budowana jest ściśle pod kątem konkretnych potrzeb uczestników i specyfiki ich kontaktów z grupami bądź osobami, na które mają oddziaływać w procesie sprzedażowym.

Do rozpoczęcia szkolenia z poziomów II lub III niezbędne jest ukończenie modułów wcześniejszych.

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Cele Szkolenia (I moduł):

  • Wyposażenie uczestników w narzędzia marketingowo-sprzedażowe, perswazyjne oraz psychologiczne przydatne w kontaktach z klientami
  • Rozwinięcie umiejętności związane z zastępowaniem języka branżowego, zwrotami zrozumiałymi dla klienta, radzeniem sobie z zastrzeżeniami oraz sztuką wyjaśniania i przekonywania klienta
  • Nabycie umiejętności efektywnego radzenia sobie w typowych trudnych sytuacjach sprzedażowych, z jakimi spotykają się pracownicy w czasie swej praktyki zawodowej
  • Opanowanie przez osoby szkolone dostarczonego arsenału technik sprzedażowych i bezpośrednie przełożenie tego na codzienne kontakty z klientami
  • Ciągłe trenowanie umiejętności związanych ze sprzedażą w trakcie szeregu symulacji szkoleniowych odzwierciedlających w pełni rzeczywistość zawodową uczestników

Cele Szkolenia (II moduł)

  • Uczestnicy trenują techniki wywierania wpływu społecznego podnoszące znacząco skuteczność oraz szybkość sprzedaży
  • Uczą się dostosowywać do różnych klientów pod względem osobowościowym oraz pod kątem ich wewnętrznych potrzeb
  • Świadomie testują różne sposoby budowania relacji z klientami, aby służyło to współpracy oraz pożądanym celom sprzedażowym
  • Obserwują siebie i innych podczas symulacji sprzedażowych i dokonują koniecznych modyfikacji w swoich sposobach działania sprzedażowego
  • Odkrywają potencjalne sposoby finalizowania sprzedaży w zależności od sytuacji i klienta

Cele Szkolenia (III moduł)

  • Szkolenie ma charakter utrwalania kafeterii narzędzi sprzedażowych przy jednoczesnym dodawaniu nowych instrumentów i technik
  • Proponowana forma szkolenia różni się od klasycznych szkoleń skalą trudności. Jak sama nazwa wskazuje uczestnicy będą poddawani bardzo różnym sytuacjom z klientami, w których potrzebują się wykazać doświadczeniem i umiejętnościami
  • Cechą charakterystyczną Poligonu Sprzedażowego jest to, że nie ma on w pełni zestandaryzowanego programu. Opiera się na dużej liczbie symulacji sprzedażowych o różnym stopniu trudności. Szkolenie jest specyficzne – konspekt i pełna zawartość warsztatu w dużej mierze zależy od pracy grupy. Trener podczas całości zajęć pracuje na procesie odpowiednio dobierając symulacje do sytuacji szkoleniowej oraz wymagań i aktualnych potrzeb uczestników. Jednocześnie uczy także uczestników dodatkowych technik sprzedaży i metod postępowania z klientami w trakcie sesji symulacyjnych

SKRÓCONY PROGRAM SZKOLENIATematy, które poruszamy i korzyści

Tematy, które poruszamy:

  • Przegląd najskuteczniejszych narzędzi i technik w obszarze sprzedaży na poziomie mistrzowskim.
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientem na poziomie zaawansowanym – eliminacja zakazanych zachowań podczas sprzedaży.
  • Gdy klient wciąż mówi „nie” – zestaw najefektywniejszych technik neutralizacji oporu i wciągania w sprzedaż.
  • Lingwistyka efektywnej sprzedaży – budowanie najlepszych wypowiedzi perswazyjno-sprzedażowych.
  • Zaawansowana psychologia sprzedaży – jak być dzięki niej sprzedawcą prawie 100%.
  • Sprzedażowa psychologia kontaktów z klientami – jak świadomie dopasowywać się do stylu funkcjonowania drugiej strony w celu osiągania własnych zamierzeń.
  • Techniki wpływu społecznego w praktyce sprzedażowej – zaawansowana sprzedaż oddziaływująca na klienta na różnych poziomach subtelności.
  • Stosowanie technik perswazyjnych w przełamywaniu oporów i zastrzeżeń klientów – praktyka działania.
  • Typologia Klientów sprawiających trudności – jak sobie z nimi radzić w skuteczny sposób.
  • Możliwe podejścia do finalizowania sprzedaży – jak to robić, aby prawdopodobieństwo sukcesu było wysokie.
  • Własna autoanaliza – wykorzystywanie swoich mocnych stron i neutralizowanie słabszych.

Korzyści:

  • Opanowanie umiejętności radzenia sobie z oporami i zastrzeżeniami ze strony klientów. Przećwiczenie i utrwalenie schematu kolejnych kroków sprzedażowych, co zwiększa skuteczność w codziennych działaniach z klientami
  • Świadome stosowanie  przez Uczestników szeregu technik i sekwencji działań sprzedażowych, co pozwala efektywniej realizować i sfinalizować proces sprzedaży
  • Nauka obserwacji zachowań klienta i reagowania adekwatnie do nich w celu zwiększania prawdopodobieństwa skutecznej sprzedaży

Korzyści (III moduł) – Poligon Sprzedażowy

Poligon sprzedażowy przenosi każdego uczestnika zajęć na całkowicie nowy i lepszy poziom funkcjonowania w trakcie kontaktów sprzedażowych:

  • Trening elastycznego posługiwanie się zróżnicowanymi technikami sprzedażowymi i dopasowania się do drugiej strony oraz jej stylu funkcjonowania w celu finalizacji sprzedaży
  • Operuje elastycznie i z lekkością zaawansowanymi narzędziami lingwistycznymi w trakcie procesu rozmów z klientem
  • Naturalnie i skutecznie reaguje na trudne zagrania klienta radząc sobie z nim z łatwością
  • Efektywnie zarządza emocjami (także drugiej strony) tworząc sprzyjającą atmosferę rozmów
  • Świadomie nawiązuje z klientem relacje, które służą sprzedaży i budowaniu relacji partnerskich
  • W sposób swobodny używa kilkudziesięciu technik sprzedaży w różnych kontekstach pracy z klientami
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

    Szkolenia & CoachingKey Training
    Tylko od Ciebie zależy w jaki sposób podejmiesz pierwszy kontakt - zrób tak, jak lubisz najbardziej!
    Tu jesteśmyGdzie nas znajdziesz?
    https://keytraining.pl/wp-content/uploads/2021/08/warszawa-map.png
    ul. Winnicka 5 lok. 7, 02-095 Warszawa
    NIP: 762 145 58 35
    REGON: 145218229
    Nasze social-mediaZaobserwuj nas
    Kliknij na ikonkę poniżej i sprawdź nasze profile w social-media.
    Opinie o nas
    Szkolenia & CoachingKey Training
    Podejmij pierwszy krok w sposób, który lubisz najbardziej!
    ul. Winnicka 5 lok. 7, 02-095 Warszawa
    Social MediaZaobserwuj nas
    Wejdź w poniższe ikonki i sprawdź nasze profile w social-media.