OFERTA - NEGOCJACJESkuteczne negocjacje z trudnymi partnerami

Czas trwania: 2 dni (łącznie 14h)

Oferta skierowana jest do kadry zarządzającej (dyrektorzy, managerzy, zarząd).

Metodologia:

Szkolenie ma charakter niezwykle praktyczny, bo jest to poligon negocjacyjny. Opiera się on na dużej liczbie symulacji negocjacyjnych o różnym stopniu trudności i o różnej specyfice merytorycznej. Szkolenie jest specyficzne – dokładny konspekt warsztatu w dużej mierze zależy od pracy grupy.

Negocjacje odbywają się zarówno na forum grupy, jak w mniejszych zespołach. Dodatkowym narzędziem, które wspomaga proces trenowania jest ich analiza pod kątem zachowań danej osoby oraz użytych technik. W ten sposób uczestnicy otrzymują także dodatkowe korygujące informacje zwrotne dotyczące ich sposobu negocjowania.

Trener podczas całości zajęć pracuje na procesie odpowiednio dobierając symulacje do sytuacji szkoleniowej oraz wymagań i aktualnych potrzeb uczestników. Jednocześnie uczy także uczestników dodatkowych technik i metod negocjowania w trakcie realizowania sesji symulacyjnych. Sam również wciela się w rolę trudnych partnerów oraz uczy jak sobie radzić z tego typu sytuacjami i zagraniami.

Cele Szkolenia:

Wyposażenie uczestników treningu w umiejętności:

  • Elastycznego stosowania zaawansowanych narzędzi niezbędnych do prowadzenia negocjacji z trudnymi partnerami i w trudnych kontekstach.
  • Stosowania zaawansowanych technik negocjacyjnych nastawionych na osiąganie optymalnych warunków z trudnymi partnerami.
  • Stosowania zaawansowanych technik wpływania na partnerów negocjacji.
  • Używania w praktyce psychotechnik i socjotechnik podnoszących znacząco skuteczność oraz szybkość prowadzenia negocjacji z trudnymi partnerami.
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

SKRÓCONY PROGRAM SZKOLENIATematy, które poruszamy

1. Wprowadzenie – jak efektywnie prowadzić negocjacje i rozmowy

  • Nastawienie do sytuacji rozmów – jak na poziomie mentalnym i emocjonalnym
    przygotowywać siebie do trudnych rozmów z trudnymi partnerami
  • Budowanie wizerunku eksperta – praktyczne zastosowanie techniki S-P

2. Przygotowanie do trudnych negocjacji B2B – struktura kolejnych kroków przygotowania do rozmów zorientowanych na osiągniecie określonych celów

  • Przygotowanie narzędzi negocjacyjnych, by skuteczniej wpływać na drugą stronę
    • Dolna linia – poziom naszego bólu
    • Poziom otwarcia – od czego i w jaki sposób zaczynać
    • Poziom aspiracji – jak dążyć do osiągnięcia własnych celów
    • Arkusz przygotowawczy do prowadzonych negocjacji/rozmów zakupowych
  • Przygotowanie merytoryczne do negocjacji – argumenty, kontrargumenty i techniki
    negocjacyjne – jak je budować i powtarzać podczas negocjowania, aby działały skutecznie.

3. Psychologia kontaktów i negocjacji z druga stroną – jak świadomie dopasowywać się do stylu funkcjonowania trudnego partnera negocjacji w celu osiągania własnych zamierzeń.

  • Autodiagnoza własnego typu osobowości – wady i zalety, a negocjacje
  • Nabywanie umiejętności rozpoznawanie różnych typów osobowości wśród
    partnerów negocjacji
  • Dopasowanie psychologiczne do drugiej strony na poziomie świadomym i
    nieświadomym
  • Wykorzystanie wiedzy o potrzebach psychologicznych drugiej strony do skuteczniejszego prowadzenia negocjacji – celowe budowanie pozytywnych relacji na poziomie biznesowym

4. Socjotechniki – wywieranie wpływu społecznego w kontaktach z trudnymi partnerami – zestaw narzędzi.

  • Wykorzystanie społecznego dowodu słuszności w przekonywaniu trudnych partnerów
  • Gra opcjami i wykorzystanie zasada kontrastu w argumentacji
  • Technika przykładowej historii
  • Gra emocjami
  • Wstęp do radzenia sobie z ultimatum i groźbami
  • Uprzedzanie krytyki
  • Inne techniki operacyjne stosowane podczas negocjacji

5. Celowa komunikacja werbalna i niewerbalna podczas rozmów z trudnymi partnerami – programowanie drugiej strony na właściwe porozumienie za pomocą swojego przekazu.

  • Słowa i wyrażenia programujące negatywnie
  • Słowa wyrażenia programujące pozytywnie
  • Gesty programujące negatywnie
  • Gesty programujące pozytywnie
  • Efekt powtarzania i zaakcentowania najważniejszych treści
  • Podsumowywanie i strukturalizowanie własnej wypowiedzi
  • Budowa zdań o największej sile oddziaływania

6. Socjotechniki i psychotechniki – wywieranie wpływu społecznego w różnych trudnych kontekstach negocjacji B2B –zestaw narzędzi

  • Budowanie autorytetu i swojej pozycji od początku rozmowy/negocjacji w oczach
    drugiej strony – techniki budująca wizerunek eksperta
  • Gdy druga strona wciąż mówi „NIE” – techniki przełamywania oporów i obiekcji
  • Gdy pojawia się impas w negocjacjach – techniki radzenia sobie z impasem
  • Gdy druga strona stosuje trudne zagrania: atakowanie ego, agresja, chamstwo,
    złośliwości, groźby, gry na emocjach oraz zaburzanie emocji
  • Radzenie sobie z własnymi emocjami – zarządzanie sobą

7. Podsumowanie szkolenia w formie praktycznych wniosków

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

    Szkolenia & CoachingKey Training
    Tylko od Ciebie zależy w jaki sposób podejmiesz pierwszy kontakt - zrób tak, jak lubisz najbardziej!
    Tu jesteśmyGdzie nas znajdziesz?
    https://keytraining.pl/wp-content/uploads/2021/08/warszawa-map.png
    ul. Winnicka 5 lok. 7, 02-095 Warszawa
    NIP: 762 145 58 35
    REGON: 145218229
    Nasze social-mediaZaobserwuj nas
    Kliknij na ikonkę poniżej i sprawdź nasze profile w social-media.
    Opinie o nas
    Szkolenia & CoachingKey Training
    Podejmij pierwszy krok w sposób, który lubisz najbardziej!
    ul. Winnicka 5 lok. 7, 02-095 Warszawa
    Social MediaZaobserwuj nas
    Wejdź w poniższe ikonki i sprawdź nasze profile w social-media.