Oferta skierowana jest do kadry zarządzającej (dyrektorzy, managerzy, zarząd).
Metodologia:
Szkolenie ma charakter niezwykle praktyczny, bo jest to poligon negocjacyjny. Opiera się on na dużej liczbie symulacji negocjacyjnych o różnym stopniu trudności i o różnej specyfice merytorycznej. Szkolenie jest specyficzne – dokładny konspekt warsztatu w dużej mierze zależy od pracy grupy.
Negocjacje odbywają się zarówno na forum grupy, jak w mniejszych zespołach. Dodatkowym narzędziem, które wspomaga proces trenowania jest ich analiza pod kątem zachowań danej osoby oraz użytych technik. W ten sposób uczestnicy otrzymują także dodatkowe korygujące informacje zwrotne dotyczące ich sposobu negocjowania.
Trener podczas całości zajęć pracuje na procesie odpowiednio dobierając symulacje do sytuacji szkoleniowej oraz wymagań i aktualnych potrzeb uczestników. Jednocześnie uczy także uczestników dodatkowych technik i metod negocjowania w trakcie realizowania sesji symulacyjnych. Sam również wciela się w rolę trudnych partnerów oraz uczy jak sobie radzić z tego typu sytuacjami i zagraniami.
Cele Szkolenia:
Wyposażenie uczestników treningu w umiejętności:
1. Wprowadzenie – jak efektywnie prowadzić negocjacje i rozmowy
2. Przygotowanie do trudnych negocjacji B2B – struktura kolejnych kroków przygotowania do rozmów zorientowanych na osiągniecie określonych celów
3. Psychologia kontaktów i negocjacji z druga stroną – jak świadomie dopasowywać się do stylu funkcjonowania trudnego partnera negocjacji w celu osiągania własnych zamierzeń.
4. Socjotechniki – wywieranie wpływu społecznego w kontaktach z trudnymi partnerami – zestaw narzędzi.
5. Celowa komunikacja werbalna i niewerbalna podczas rozmów z trudnymi partnerami – programowanie drugiej strony na właściwe porozumienie za pomocą swojego przekazu.
6. Socjotechniki i psychotechniki – wywieranie wpływu społecznego w różnych trudnych kontekstach negocjacji B2B –zestaw narzędzi
7. Podsumowanie szkolenia w formie praktycznych wniosków