O szkoleniu:
Obecnie kompetencje menedżera niższego szczebla zarządzania wyznacza nie tylko jego przełożony czy też zarząd firmy, ale także dynamicznie zmieniający się rynek.
W realiach rynkowych XXI wieku menedżer musi skutecznie motywować podwładnych do wydajnej pracy i gwarantować firmie planowany rozwój. Jego zadaniem jest także dbałość o interesy firmy, ale też o podwładnych. Postawa menedżera powinna być wzorem dla zespołu i przykładem do naśladowania dla podwładnych.
Profil uczestnika:
Projekt szkoleniowy jest skierowany do liderów zespołów, brygadzistów, mistrzów, kierowników i dyrektorów w firmach produkcyjnych, budowlanych i logistycznych.
Cele szkolenia:
Metodologia:
Szkolenie ma charakter interaktywny i jest realizowane wyłącznie w formule warsztatowej. Wsad merytoryczny (w formie krótkich wykładów) zawsze osadzony jest w realiach konkretnych sytuacji zawodowych. Ulubioną metodą pracy szkoleniowej są analizy przypadków (Case Studies), które są kopią rzeczywistych, trudnych sytuacji zmuszających do intelektualnego wysiłku. Autorami Case Studies są trener i/lub uczestnicy szkolenia. Zadania i ćwiczenia realizowane podczas szkolenia zawsze nakierowane są na praktykę, cele i KPI’s. Analizujemy wszystkie newralgiczne obszary pracy menedżerów zespołów produkcyjnych, które mają wpływ na skuteczność pracy tych zespołów. Szkolenie jest zawsze skutecznym forum wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami oraz w grupie uczestnicy + trener. Moderowane dyskusje natomiast odkrywają zazwyczaj wszystkie „bolączki” uczestników, wskazując kierunki niezbędnych zmian w organizacji oraz obszary do rozwoju uczestników. Każde szkolenie kończy się opracowaniem Indywidualnego Planu Rozwoju (IPR) stworzonego przez każdego uczestnika.
Korzyści:
Opcje dodatkowe: