Certyfikowany coach International Coaching Community (ICC). Trener biznesu i kompetencji miękkich. Wykładowca na Uczelni Łazarskiego. Autorka poradnika dla lekarzy „Jak motywować pacjentów” Wydawnictwo ITEM Publishing 2016.
Doświadczenie 8 lat pracy przy organizacji imprez kulturalnych, gier miejskich i zarządzaniu zespołem animatorów kultury i instruktorów pozwala tworzyć kreatywne metody przekazywania wiedzy uczestnikom szkoleń.
W swojej pracy kieruje się hasłem „Docere, movere, delectare” czyli uczyć, poruszać i bawić co przekłada się na takie konstruowanie scenariuszy i sposób prowadzenia szkoleń, aby uczestnicy mogli jak najwięcej praktycznych kompetencji przyswoić w atrakcyjnej i lekkiej formie oraz nauczyć się samemu motywować do zmiany.
• Leadership i budowanie zespołów
• Coachingowe narzędzia w zarządzaniu zespołem
• Komunikacja w zespole
• Zarządzanie sobą w czasie i efektywność osobista
• Psychologia stresu
• Techniki motywowania i automotywowania
• Zmiana nawyków
• Wzmacnianie poczucia własnej wartości
• Profilaktyka wypalenia zawodowego
• Studium Zawodowego Trenera Biznesu Pracownia NOVO
• Szkoła Coachingu Grupowego i Zespołowego Pracownia NOVO
• Coach ICC – Certyfikat International Coaching Community (ICC)
• Podyplomowe Studium Coachingu SWPS studia podyplomowe
• Psychologia Biznesu dla Menedżerów ALK – studia podyplomowe
• Podyplomowe Studium Zarządzania Zakładami Opieki Zdrowotnej SGH
• Trener negocjacji z elementami NLP, certyfikat VCC
• Trener kompetencji społecznych, certyfikat VCC
• Coaching prowokatywny w pracy lidera, Stowarzyszenie Rozwiń Skrzydła
• Narzędzia w coachingu, Akademia Leona Koźmińskiego
• Transforming Communication, Richard Bolstad
• CoachWise DynamicsTM Psychologiczne mechanizmy w coachingu
• Asertywność i proaktywność, Mateusz Dąbrowski 4Grow
• Psychology of Success, Brian Tracy dla PSSB
• Coachingowy Model Przywództwa, Metrum
• Provocatice Coaching and Therapy, Frank Farelly
• Coaching Generatywny Robert Dilts, Stephen Gilligan
• Provocative ChangeWorks w Biznesie, Nick Kemp
• Trener jako konsultant w biznesie – kompetencje i narzędzia, Grupa SET
• Kurs Umiejętności Coachingowych, Intra Biznes
• Zarządzanie ludźmi od przekazywania zadań po ocenę, AchiveGlobal
• Komunikacja i Rozwiązywanie Konfliktów, Fundacja Stefana Batorego
Specjalizacja:
Prowadzi indywidualne, grupowe i zespołowe sesje coachingowe. Wspiera menedżerów, lekarzy i specjalistów w zarządzaniu swoją karierą. Ułatwia liderom doskonalenie kompetencji miękkich i budowanie efektywnych zespołów. Pomaga ludziom asertywnie pomagać innym. Zajmuje się profilaktyką wypalenia zawodowego, technikami motywowania i automotywowania, wzmacnianiem odporności psychicznej i pracą z emocjami i stresem.
Styl pracy:
Jej motto zawodowe: „Docere, movere, delectare” czyli uczyć, poruszać i bawić przekłada się na takie konstruowanie scenariuszy i sposób prowadzenia szkoleń, aby uczestnicy mogli jak najwięcej praktycznych kompetencji przyswoić w atrakcyjnej i lekkiej formie oraz nauczyć się samemu motywować do zmiany.
Na szkoleniach używa narzędzi coachingu zespołowego i grupowego i pracuje na procesie grupowym. Zwraca szczególną uwagę na użyteczność, praktyczność i efektywność proponowanych metod i rozwiązań. Rozszerza też znaczenie sentencji „Primum non nocere” – czyli rozwój Twojej kariery, firmy czy biznesu nie może Ci szkodzić, a ma podnosić jakość Twojego życia osobistego i relacji z ważnymi dla Ciebie ludźmi.