OFERTA - PRZYWÓDZTWOFirst Time Manager (IV Moduły)

Czas trwania: 4 moduły x 2 dni (po 8h dziennie)

O szkoleniu:

To projekt szkoleniowy składający się z IV modułów, do których należą:

  • Komunikacja managerska
  • Trudne sytuacje managerskie
  • Motywowanie
  • Silne przywództwo

First Time Manager jest 8 dniowym kompleksowym programem szkoleniowym.

Profil uczestnika:

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zarządzają różnej wielkości zespołami i chcą usystematyzować i poszerzyć swoją wiedzę z zakresu zarządzania zespołem i budowania indywidualnego stylu przywództwa.

Cele szkolenia:

  • Dostarczenie wiedzy z zakresu przywództwa, stylów przywództwa i komunikacji menedżerskiej
  • Zbudowanie własnego stylu przywództwa
  • Zdobycie wiedzy z zakresu efektywnego zarządzania zespołem
  • Ugruntowanie wiedzy z zakresu rozwiązywania konfliktów i trudnych sytuacji w zespole
  • Trening umiejętności pracy z zespołem

Metodologia:

Szkolenie jest prowadzone metodą warsztatową. 80% czasu poświęcamy na ćwiczenia, analizę przypadków, zadania, pracę w grupach, symulacje. 20% czasu poświęcamy na wprowadzenie podstaw wiedzy teoretycznej przydatnej przy wykonywaniu zadań i ćwiczeń.

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Komunikacja Managerska

  • Poszerzenie wiedzy z zakresu istotnych mechanizmów wpływających na jakość komunikacji
  • Zdobycie wiedzy o różnicach w stylach komunikacji
  • Wypracowanie efektywnych sposobów komunikacji menedżerskiej
  • Przetrenowanie praktycznych algorytmów wydawania polecenia
  • Zdobycie umiejętności udzielania informacji zwrotnej
  • Przeanalizowanie efektywnych metod prowadzenia zebrań i spotkań
  • Dostarczenie wiedzy przydatnej do prowadzenia dobrych jakościowo prezentacji

Trudne sytuacje managerskie

  • Dostarczenie wiedzy z zakresu psychologii człowieka dorosłego
  • Przedstawienie koncepcji analizy transakcyjnej
  • Przełożenie koncepcji analizy na praktykę menedżerską
  • Omówienie wiedzy z zakresu dynamiki przebiegu konfliktu
  • Przedstawienie mechanizmów rządzących zachowaniem ludzi
  • Poszerzenie wiedzy o rodzajach konfliktu
  • Analiza wpływu konfliktu na działanie innych
  • Poznanie algorytmu rozwiązywania konfliktów
  • Zdefiniowanie trudności w rozmowach z pracownikami
  • Poznanie metod radzenia sobie w trakcie trudnych rozmów
  • Zdefiniowanie trudnych pracowników
  • Poznanie algorytmu postępowania z trudnymi pracownikami

Motywowanie

  • Omówienie źródeł motywacji pracowników
  • Przejrzenie i analiza krytyczna dostępnych metod motywacji pracowników
  • Omówienie koncepcji Motywacji 3.0
  • Przedstawienie prawidłowości motywowania indywidualnych pracowników będących przedstawicielami różnych pokoleń
  • Przedstawienie prawidłowości motywowania zespołów pracowniczych
  • Zmapowanie źródeł motywacji dla pracowników ze swojego zespołu
  • Opracowanie planów motywacji swoich pracowników
  • Poznanie praktycznych wskazówek angażowania pracowników w rozmowy na temat motywacji

Silne Przywództwo

  • Zdefiniowanie rozumienia przywództwa
  • Zdefiniowanie różnic miedzy menedżerem a liderem
  • Omówienie koncepcji przywództwa sytuacyjnego na poziomie indywidualnych pracowników
  • Omówienie koncepcji przywództwa sytuacyjnego na poziomie zespołów
  • Przedstawienie filarów współczesnego przywództwa
  • Szukanie odpowiedzi na pytanie jak budować swój autorytet
  • Analiza metod tworzenia wizerunku przywódcy
  • Zdefiniowanie czynników budujących wizerunek przywódcy
  • Zdefiniowanie czynników psujących wizerunek przywódcy
  • Określenie własnego stylu przywódczego

SKRÓCONY PROGRAM SZKOLENIATematy, które poruszamy

Moduł I – Komunikacja menedżerska w praktyce
(2 dni szkoleniowe, łącznie 16 h)

  • Style komunikacji w pracy menedżera
  • Delegowanie zadań i celów
  • Rozliczanie zadań i celów
  • Informacja zwrotna pozytywna i negatywna
  • Prowadzenie zebrań i prezentacji

Moduł II – Trudne sytuacje w pracy menedżera
(2 dni szkoleniowe, łącznie 16 h)

  • Psychologia człowieka dorosłego
  • Analiza transakcyjna w praktyce menedżerskiej
  • Przebieg konfliktu
  • Rozwiązywanie konfliktu
  • Trudne rozmowy z pracownikami – jak działać skutecznie?
  • Trudni pracownicy

Moduł III – Motywowanie pracowników
(2 dni szkoleniowe, łącznie 16 h)

  • Źródła motywacji u ludzi
  • Koncepcje motywacji – przegląd
  • Potrzeby ludzi i ich znaczenie dla motywacji
  • Motywacja 3.0 w praktyce życia firmy
  • Pokolenia X, Y, Z… – jak budować ich motywację
  • Własny plan motywacji pracowników
  • Jak rozmawiać z pracownikami o motywacji?

Moduł IV – Silne przywództwo
(2 dni szkoleniowe, łącznie 16 h)

  • Różnice między menedżerem a liderem
  • Przywództwo sytuacyjne
  • Współczesne przywództwo – filary
  • Jak budować autorytet?
  • Wizerunek przywódcy – co go buduje a co rujnuje?
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

    Szkolenia & CoachingKey Training
    Tylko od Ciebie zależy w jaki sposób podejmiesz pierwszy kontakt - zrób tak, jak lubisz najbardziej!
    Tu jesteśmyGdzie nas znajdziesz?
    https://keytraining.pl/wp-content/uploads/2021/08/warszawa-map.png
    ul. Winnicka 5 lok. 7, 02-095 Warszawa
    NIP: 762 145 58 35
    REGON: 145218229
    Nasze social-mediaZaobserwuj nas
    Kliknij na ikonkę poniżej i sprawdź nasze profile w social-media.
    Opinie o nas
    Szkolenia & CoachingKey Training
    Podejmij pierwszy krok w sposób, który lubisz najbardziej!
    ul. Winnicka 5 lok. 7, 02-095 Warszawa
    Social MediaZaobserwuj nas
    Wejdź w poniższe ikonki i sprawdź nasze profile w social-media.