OFERTA - PRZYWÓDZTWOZarządzanie Konfliktem

Czas trwania: 2 dni (8h dziennie)

O szkoleniu:

Najprostsze rozumienie słowa konflikt oznacza zderzenie. Nie jest zatem dziwne, że większość osób z którymi rozmawiamy o konflikcie utożsamia go z czymś bardzo nieprzyjemnym, wyniszczającym i niepotrzebnym. Czy można jednak spojrzeć na konflikt inaczej? Na przykład wtedy, gdy z dwóch przeciwstawnych sił powstaje nowa jakość?
 
Aby z konfliktu powstało „życie”, czyli coś nowego i budującego, ważne są umiejętności konstruktywnego odnajdowania się w nim, ale przede wszystkim akceptowania jego wystąpienia. Akceptowania, które unika oceny.
O tym, że analiza konfliktu jest jedyną z dróg do porozumienia oraz o plusach i minusach konfliktów w organizacjach i sposobach ich rozwiązywania dowiecie się Państwo podczas naszego szkolenia.
Profil Uczestnika:

Wszystkie osoby, które chcą pracować nad umiejętnością skutecznego rozwiązywania konfliktów w zespole i na polu osobistym. To program, który przynosi korzyści dla menedżerów jak również dla specjalistów.

Cele Szkolenia:

  • Poznanie źródeł konfliktów i strategii działania
  • Podniesienie wiedzy z zakresu strategii rozwiązywania sytuacji konfliktowych
  • Zwiększenie umiejętności zarządzania konfliktem

Korzyści dla Uczestników

  • Analiza własnych tendencji zachowań w sytuacji konfliktowych
  • Trenowanie rozmów z współpracownikami w sytuacjach konfliktowych
  • Trenowanie zastosowania technik wywierania wpływu na innych
  • Trenowanie rozwiązywania konfliktów w modelu opartym na współpracy
  • Zwiększenie efektywności osobistej w kontaktach z współpracownikami
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

SKRÓCONY PROGRAM SZKOLENIATematy, które poruszamy

1.Diagnoza własnego stylu działania w sytuacji konfliktu

  • Analiza własnych tendencji w sytuacji konfliktowej
  • Diagnoza stylu działania w sytuacji konfliktowej
  • Jaki jestem – co mówią kwestionariusze a co życie?

2. Koło T. Moora – konflikty rozwiązywalne i nierozwiązywalne

3. Analiza transakcji – w co grają ludzie?

  • Analiza własnej postawy w relacjach z innymi
  • Transakcje komplementarne i skrzyżowane

4. Konflikt w zespołach a efektywność działania

5. Zastosowanie modeli negocjacyjnych w sytuacjach konfliktowych

  • Analiza własnego stylu negocjacyjnego
  • Jak rozpoznawać motywacje drugiej strony w sytuacji konfliktu
  • Formułowanie problemu
  • Poszukiwanie konstruktywnych rozwiązań

6. Reguły wywierania wpływu na ludzi – przegląd technik
7. Indywidualny plan rozwoju – nad czym pracować po szkoleniu?
8. Zakończenie szkolenia, zadania rozwojowe

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

    Szkolenia & CoachingKey Training
    Tylko od Ciebie zależy w jaki sposób podejmiesz pierwszy kontakt - zrób tak, jak lubisz najbardziej!
    Tu jesteśmyGdzie nas znajdziesz?
    https://keytraining.pl/wp-content/uploads/2021/08/warszawa-map.png
    ul. Winnicka 5 lok. 7, 02-095 Warszawa
    NIP: 762 145 58 35
    REGON: 145218229
    Nasze social-mediaZaobserwuj nas
    Kliknij na ikonkę poniżej i sprawdź nasze profile w social-media.
    Opinie o nas
    Szkolenia & CoachingKey Training
    Podejmij pierwszy krok w sposób, który lubisz najbardziej!
    ul. Winnicka 5 lok. 7, 02-095 Warszawa
    Social MediaZaobserwuj nas
    Wejdź w poniższe ikonki i sprawdź nasze profile w social-media.