OFERTA - PRZYWÓDZTWOProfesjonalizm w zarządzaniu

Czas trwania: 2 dni (łącznie 16h)

O szkoleniu:

Szkolenie dotyczy rozwoju kompetencji menedżerskich – naszym celem jest wypracowanie określonej wiedzy a przede wszystkim zachowań pożądanych przez współczesnych menedżerów. Podstawą dla przygotowanego przez nas szkolenia jest model przywództwa sytuacyjnego.

Szkolenie koncentruje się na ćwiczeniu umiejętności w praktyce.
Wykorzystujemy pracę w grupach, w parach, odgrywanie scenek i pracę na przykładach uczestników.

Profil Uczestnika:

Szkolenie dedykowane jest dla menedżerów, którzy posiadają doświadczenie w kierowaniu zespołem i chcą szlifować warsztat menedżera poprzez nabycie umiejętności budowania autorytetu menedżerskiego, zdobyć wiedzę i umiejętności dot. podniesienia poziomu własnej efektywności i dowiedzieć się w jaki sposób mogą wpłynąć na wzrost zaangażowania pracowników.

Cele Szkolenia:

Podniesienie efektywności działań menedżera w oparciu wypracowanie odpowiednich zachowań i umiejętności dostosowanych do kompetencji, poziomu zaangażowania współpracowników w następujących obszarach:

  • Diagnozowania – uczymy rozpoznawania poziomu wiedzy, kompetencji i zaangażowania pracownika w obszarze jego celów, zadań i projektów tak aby go wspierać i rozwijać
  • Elastyczność – uczymy dopasować odpowiedni styl przywództwa do pracownika, tak, aby wyjść poza swój schemat zachowań
  • Współpraca dla wyników – uczymy jak podnosić efektywność i zaangażowanie przez dostosowanie zasad współpracy na linii pracownik – przełożony
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

SKRÓCONY PROGRAM SZKOLENIATematy, które poruszamy i korzyści

Program Szkolenia:

  1. Określenie stylu menedżerskiego uczestników oraz dominujące cechy osobowościowe – test menedżerski + omówienie testu + indywidualna diagnoza.
  2. Etapy rozwoju pracowników i ćwiczenie umiejętności diagnozowania.
  3. Prezentacja stylów kierowania.
  4. Ćwiczenie umiejętności doboru stylu kierowania.
  5. Dobór narzędzi rozwojowych właściwych do poszczególnych etapów rozwoju pracowników i ćwiczenie umiejętności instruowania.
  6. Dawanie info zwrotnej w zależności od etapu rozwoju pracownika.
  7. Dobór motywatorów do danego etapu rozwoju pracownika.
  8. Rola kontroli na poszczególnych etapach rozwoju pracownika.

Korzyści:

  • Poprawa komunikacji na linii menedżer – zespół
  • Wzrost motywacji i zaangażowania
  • Umiejętność definiowania celów
  • Lepsze przechodzenie przez zmianę
  • Przejrzystość, zrozumienie i wypracowanie reguł działania
  • Umiejętność budowania autorytetu menedżerskiego

Ważne informacje:

Szkolenie kończy się ciekawym i bardzo praktycznym zadaniem wdrożeniowym.
Celem zadania jest konieczność uruchomienia ćwiczonych umiejętności i zderzenia ich z praktyką i rzeczywistością firmową.

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

    Szkolenia & CoachingKey Training
    Tylko od Ciebie zależy w jaki sposób podejmiesz pierwszy kontakt - zrób tak, jak lubisz najbardziej!
    Tu jesteśmyGdzie nas znajdziesz?
    https://keytraining.pl/wp-content/uploads/2021/08/warszawa-map.png
    ul. Winnicka 5 lok. 7, 02-095 Warszawa
    NIP: 762 145 58 35
    REGON: 145218229
    Nasze social-mediaZaobserwuj nas
    Kliknij na ikonkę poniżej i sprawdź nasze profile w social-media.
    Opinie o nas
    Szkolenia & CoachingKey Training
    Podejmij pierwszy krok w sposób, który lubisz najbardziej!
    ul. Winnicka 5 lok. 7, 02-095 Warszawa
    Social MediaZaobserwuj nas
    Wejdź w poniższe ikonki i sprawdź nasze profile w social-media.