O szkoleniu:
Emocje są stałą i nieodłączną częścią doświadczania człowieka i jego życia w organizacji. W ostatnich latach rośnie zainteresowanie znaczeniem emocji, stresem w pracy zawodowej w szczególności w branżach związanych z usługami. Okazuje się, że bardzo ważne są relacje pomiędzy klientami a pracownikiem firmy. Można oczywiście z pełną odpowiedzialnością poszerzyć ten aspekt o kontakty wewnątrz firmowe nie zapominając, że klient wewnętrzny ma takie same potrzeby jak klient zewnętrzny.
Nasze przekonania, które wyznaczają reakcje emocjonalne (emocje) są bardzo istotnym elementem, który wpływa na poziom naszego działania, zaangażowania w pracy, zadowolenia i radzenia sobie w procesach zmian zachodzących w organizacjach. Jeśli uda zmienić się przekonania z irracjonalnych prowadzających nas do wybuchów złości, poczucia winy, przygnębienia na racjonalne oparte na faktach, nasza skuteczność działania będzie większa.
Program naszych zajęć oparty jest na koncepcjach psychologii poznawczej i psychologii pozytywnej. Praca z naszymi przekonaniami i emocjami jest możliwa i przynosi efekty długoterminowe. Nadzieja, optymizm, radzenie sobie z niepowodzeniami stanowią bufor dla niepowodzeń, trudności, które występują w codziennej pracy i mogą skutecznie niwelować brak zasobów w organizacji.
Profil Uczestnika:
Wszystkie osoby, które chcą pracować nad umiejętnością skutecznego radzenia sobie ze stresem własnym jak również ze stresem pracowników.
Cele Szkolenia:
Korzyści dla Uczestników
1. Co to jest stres?
2. Metody pracy ze stresem
3. Techniki efektywnego kierowania stresem
4. Zakończenie szkolenia, zadania rozwojowe
.