Profil Uczestnika:
Cele Szkolenia:
Program Szkolenia:
1. Moja rola jako osoby reprezentującej firmę przed klientami.
2. Umiejętności komunikacyjne przydatne w pracy z klientami.
3. Style komunikacji – dlaczego nie z każdym można w ten sam sposób się porozumieć?
4. Asertywność w pracy z klientami.
– proszenie,
– odmawianie,
– wyrażanie opinii,
– radzenie sobie z krytyką
5. Trudni klienci – trudne sytuacje.
5. Podsumowanie szkolenia w formie praktycznych wniosków.
Korzyści:
Metodologia:
Szkolenie jest prowadzone metodą warsztatową. W trakcie szkolenia uczestnik będzie angażowany w różnorodne działania, których celem będzie budowanie zobrazowanie przekazywanych treści i przeżycie osobistego doświadczenia związanego z przekazywaną wiedzą. Metody pracy: praca indywidualna, testy, przykłady z życia, scenki. Proponowane uczestnikowi aktywności będą poprzedzone mini wykładem dostarczającym niezbędnej wiedzy do wykonania zadania. Każda aktywność uczestnika będzie omawiana pod kątem praktycznych wniosków możliwych do wykorzystania w pracy.
Oferta Dodatkowa:
Na Państwa życzenie istnieje możliwość przygotowania instrukcji zachowań w formie książeczki z obrazkami.