Metodologia:
Szkolenie ma charakter praktyczny i interaktywny. Oznacza to, że uczestnicy poznają techniki, strategie i sposób w oparciu o omówienie i prezentacje trenera a następnie trenują pokazane sposoby działania w trakcie symulacji negocjacji bazujących na rzeczywistych przykładach z codziennej praktyki zawodowej.
Każdy z uczestników otrzymuje od trenera i pozostałych członków grupy korygujące informacje zwrotne dotyczące ich sposobu negocjowania.
Szkolenie to pozwala na nabycie szerokiego i uniwersalnego wachlarza umiejętności ważnych z punktu widzenia prowadzenia efektywnych negocjacji zakupowych.
Uczestnicy nabędą umiejętność posługiwania się jasną strukturą prowadzenia skutecznych negocjacji zakupowych z podwykonawcami/dostawcami, wzbogaconą o konkretne techniki i sposoby oddziaływania na drugą stronę na różnych etapach negocjacji, a jednocześnie opanują umiejętność skuteczne finalizowanie negocjacji na optymalnym poziomie z punktu widzenia firmy i ograniczeń budżetowych.
Cele Szkolenia:
Celem tego szkolenia jest zaopatrzenie uczestników w takie instrumentarium negocjacji zakupowych, które poszerzy znacząco ich warsztat i zwiększy ich efektywność w przyszłych negocjacjach:
Harmonogram szkolenia bezpośredniego:
Dzień 1 – godz. 9.00 – godz.16.00 (w tym przerwy)
Dzień 2 – godz. 9.00 – godz.16.00 (w tym przerwy)
Uwaga: liczba uczestników nie może przekraczać 12 osób, optymalna liczba uczestników to 8 osób
Harmonogram szkolenia online:
Dzień 1 – godz. 9.00 – godz.14.00 (w tym przerwy)
Dzień 2 – godz. 9.00 – godz.14.00 (w tym przerwy)
Uwaga: liczba uczestników nie może przekraczać 8 osób, optymalna liczba uczestników grupy to 4 osoby.