Prowadzenie trudnych rozmów

Szkolenie poświęcone jest zagadnieniu prowadzenia rozmów z wymagającymi pracownikami. Szczególną uwagę podczas zajęć kładziemy na radzenie sobie z emocjami i wypracowanie technik prowadzenia rozmów, tak by wyposażyć uczestników w konkretne narzędzia i umiejętności ułatwiające im działanie.

Profil uczestnika: Menedżerowie wszystkich szczebli, którzy chcą poczuć się pewniej w rozmowach z pracownikami i przetrenować swoje umiejętności w tym zakresie.
 

Cele szkolenia

  • zdefiniowanie na czym polegają trudności w rozmowach z pracownikami
  • określenie kiedy mówimy o trudnych pracownikach
  • znalezienie metod radzenia sobie w trakcie rozmów z pracownikami
  • przetrenowanie różnych scenariuszy reagowania w czasie rozmów z trudnymi pracownikami

Korzyści dla uczestnika

  • lepsze zrozumienie skąd się biorą trudności w rozmowie z niektórymi typami pracowników
  • lepsze zarządzanie własnymi emocjami i radzenie sobie z emocjami innych
  • łatwiejsze przechodzenie przez rozmowy z wymagającymi pracownikami.

 

Liczba uczestników: 12 osób.

Miejsce: cała Polska.