Trening asertywności

Opis szkolenia: Asertywność potocznie kojarzona jest z mówieniem „nie”. Ale asertywność to nie tylko umiejętność skutecznego odmawiania. To umiejętność stawiania i obrony własnych granic oraz akceptacja granic innych ludzi, z którymi wchodzimy w relacje. Asertywność to postawa życiowa, w której zawiera się szacunek do innych i do samego siebie.

W czasie warsztatu uczestnicy ćwiczą techniki asertywnej komunikacji, tj. asertywną prośbę, odmowę, reagowanie na krytykę, reagowanie na zachowania agresywne. Dowiadują się również, czym jest myślenie proasertywne i w jaki sposób pomaga ono radzić sobie z „krytykiem wewnętrznym”.

Profil uczestnika: Osoby, które na co dzień mają częsty kontakt z klientami np. pracownicy działów obsługi klienta, handlowcy, pracownicy działów wsparcia.

Osoby, którym rodzaj wykonywanej pracy może szczególnie utrudniać  bezpośrednie wyrażanie oczekiwań i próśb, odmawianie i wyrażaniem swoich potrzeb.

Trening asertywności pomaga też lepiej radzić sobie w pracy osobom, które na co dzień mają częsty kontakt z klientami zewnętrznymi  i wewnętrznymi. 
 

Korzyści dla uczestnika

  • Zwiększenie umiejętności radzenia sobie w trudnych relacjach ze współpracownikami oraz klientami
  • Rozwój umiejętności otwartego komunikowania potrzeb i oczekiwań
  • Wzrost poczucia pewności siebie

 

Liczba uczestników: 12 osób.

Miejsce: cała Polska.